Logo

FAQ dla turysty

Poniżej znajdziesz pytania najczęście zadawane przez Turystów:



Wyszukiwanie noclegu

1. Jak szukać ofert?

Na górze serwisu znajdziesz okienko wyszukiwania, wpisz w nie nazwę miejscowści, w której planujesz nocleg oraz zaznacz liczbę osób nocujących. Otrzymasz domyślnie posortowane wyniki wg. ustawień serwisu, możesz dodatkowo ustalić sortowanie wg. ceny, odległości, opinii o obiekcie i ilości osób (miejsc noclegowych). Jeżeli chcesz szybciej wyszukać obiekt dopasowan do Twoich wymagań, skorzystaj z filtrów po prawej stronie serwisu. Możesz zaznaczyć interesujący Cię rodzaj obiektu, zakres cen, opcje wyżywienia oraz udostępnione udogodnienia.



2. Jak korzystać z filtrów wyszukiwania?

Po rozwinięciu się listy z wynikami wyszukiwania, wybierz z bocznego panelu interesującą Cię opcję. Serwis przefiltruje wówczas listę wyników zostawiając tylko obiekty spełniające Twoje oczekiwania.



3. Jak dodać obiekt do ulubionych?

Obiekty, które spodobają się Tobie najbardziej możesz dodać do ulubionych. Opcja ta zachowuje polubione obiekty, do których możesz wrocić w dowolnej chwili. Aby dodać obiekt do ulubionych należy kliknąć serduszko znajdujące się na miniaturze zdjęcia na liście obiektów lub na pełnej ofercie obiektu przy danych teleadresowych 





4. Gdzie mogę sprawdzić listę moich ulubionych obiektów?
  • Jeśli dodałeś obiekty do ulubionych będąc zalogowanym, listę zobaczysz na swoim koncie w zakładce ULUBIONE OFERTY. Dzięki zalogowaniu ulubione oferty będą zawsze z zasięgu Twojej ręki.
  • Jeśli dodałeś obiekty do ulubionych jako niezalogowany użytkownik, ich listę znajdziesz na górze serwisu w zakładce ULUBIONE. Lista jest widoczna tylko na urządzeniu, z którego obecnie korzystasz.



5Jak sprawdzić czy obiekt ma wolne pokoje?

Aby sprawdzić czy obiekt ma wolne pokoje należy skontaktować się z właścicielem/opiekunem obiektu. Przy kontakcie z właścicielem powołaj się na Serwis Suwalszczyzna.com.pl 



6. Jak poznam obiekt szczególnie przyjazny dzieciom?

Obiekty szczególnie przejazne dzieciom posiadają zaznaczone odpowiednie udogodnienia. Oznaczenia, których powinieneś szukać to:  

 Podczas wyszukiwania wyfiltruj wyniki zaznaczając opcje z grupy udogodnień "Dla dzieci", na których Ci szczególnie zależy.



7. Chcę przyjechać ze zwierzakiem – jak poznam obiekt, który to umożliwia?

Obiekty przyjazne zwierzętom poznasz po zaznaczonych przez nie udogodnieniach z grupy "Zwierzęta":

Mimo zaznaczonej przez właścicieli możliwości przyjazdu ze zwierzęciem, warto upewnić się wcześniej czy podana przez właściciela opcja jest nadal aktualna.



8. Jak sprawdzę czy obiekt oferuje wyżywienie?

 Obiekt, który posiada w swojej ofercie wyżywienie powinien mieć zaznaczone opcje z grupy "Wyżywienie":

Niektóre obiekty oferują wyżywienie wyłącznie na prośbę gości, dlatego jeśli obiekt nie ma wyraźnej informacji o jego braku, warto zapytać o taką możliwość przed przyjazdem.



9. Jak znajdę obiekt z konkretnym udogodnieniem (np. kominkiem)?

Po prawej stronie portalu dostępna jest lista udogodnień, które mogą posiadać obiekty. Wybierz udogodnienie, na którym Ci zależy - serwis pokaże tylko interesujące Cię obiekty. Jeśli na liście nie ma interesującego Cię udogodnienia, skontaktuj się z właścicielem obiektu.



10. Wpisuję miasto, do którego chcę przyjechać – serwis pokazuje mi również obiekty w okolicy. Dlaczego?

Dzięki podpowiedziom serwisu zyskujesz czas – w przypadku braku miejsc lub niesatysfakcjonujących warunków w wybranym obiekcie alternatywa jest od razu pod ręką.  



11. Potrzebuję noclegu dla dużej grupy osób – jak sprawdzę, który obiekt posiada wystarczającą ilość miejsc?

Podczas wyszukiwania obiektu możesz wybrać ilość osób, dla których szukasz noclegu. Serwis pokaże Ci tylko te oferty, które dysponują wystarczającą ilością miejsc. Aby sprawdzić czy obiekt posiada wolne miejsca skontaktuj się z jego właścicielem.



Kontakt z obiektem



1. Jak mogę skontaktować się z wybranym obiektem?

 Z obiektem możesz skontaktować się na dwa sposoby. Telefonicznie – w tym celu należy odsłonić numer kontaktowy klikając w przycisk "KLIKNIJ – ZOBACZ NUMER TELEFONU". Poprzez formularz kontaktowy – klikając przycisk "Poproś o rezerwację". Kontaktując się z właścicielem obiektu powołaj się na Serwis Suwalszczyzna.com.pl 



2. Gdzie znajdę numer telefonu do obiektu?

Numer telefonu do obiektu znajduje się bezpośrednio pod jego adresem. Numer należy odsłonić klikając w przycisk "KLIKNIJ – ZOBACZ NUMER TELEFONU":



3. Nie otrzymałem odpowiedzi od opiekuna obiektu– dlaczego?

 Jeśli wysłałeś email upewnij się, że opiekun otrzymał i zobaczył Twoją wiadomość. Najlepiej rezerwację dodatkowo potwierdzić telefonicznie.



4. Jak zarezerwować nocleg z oferty?

 Aby zarezerwować nocleg należy skontaktować się z opiekunem obiektu. Jeśli kontaktujesz się poprzez email warto ostateczną rezerwację potwierdzić również telefonicznie.

Jeżeli korzystasz z opcji w serwisie: "poproś o rezerwację", oczekuj informacji potwierdzającej Twoją prośbę. Jezeli takiej informacj ni e otrzymasz, skontaktuj się w właścicielm telefonicznie.




Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami lub zadaj pytanie teraz 





Top